2018. szeptember 16., vasárnap

Az első kollekciók

Végre befejeztem az első adag papír-gyurma kombinációs gyöngyszemek összeszerelését.

Abból a levegőn száradó szintetikus agyagból, amiből az agyagvirágokat készítem, ami egy gyurmaszerű massza, és abból az irizálós papírból, amiből régen néhány origami figurát készitettem kombináltam össze a gyöngyszemeket.

Készítettem a száradást és a lakkozást követően néhány nyakláncot, karláncot és fülbevalót.
Csak úgy kíváncsiságból érdekel, hogy használható-e, tetszik-e másoknak is, lehet-e ebből eladható termék. Szóval még tesztelés alatt. Talán még a méret, forma, vastagság, kidolgozás változhat, és a színkombinációkban is óriási lehetőség van.
Úgy gondolom, hogy olcsó bizsuékszerként vevőre találhat ez a stílus is.







További színkombinációs próbák, amikből csak fülbevalót állítottam össze...


... és még további színek...


Papírgyöngyöt gyakran készítenek papírcsíkok feltekerésével, többnyire szép színes, fényes 
magazinok lapjaiból.

Az én gyöngyeim olyan irizáló papírból készülnek, amit tudtommal Magyarországon nem árusítanak, ezért kevesen ismerik. Kiegészítem a levegőn száradó szintetikus agyaggal, ami szintén nem kapható magyarországi kereskedelemben. 
Viszon kapható a közismert süthető gyurma, amiből szintén csodás színek keverhetők,  
amit  talán papírral együtt nem lehetne kisütni, de ebben nincs próbám, nem tudom, hogy működne-e.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!