2018. szeptember 26., szerda

Esernyők

Éjjel sokáig dolgoztam, hogy befejezzem azokat a darabokat, amiket már elkezdtem, nem akartam félbehagyni. Így, tervem szerint reggel a nappali fényben folytathatom a munkát a kész termékek fotózásával.
De nem így történt. Úgy ébredtem, hogy most azonnal esernyőt fogok készíteni. Itt van a fejemben a kidolgozás teljes folyamata.
Ez tegnap reggel volt.

Persze, hogy hozzáláttam rögtön egy prototípust elkészíteni. Csak hogy lássam, az ötletem kidolgozható-e.
Amint kiderült, hogy működik egy darab, vagyis fél pár fülbevalóval, rögtön nekiestem, hogy rögzítsem a fejemben a folyamatot, kicsit finomítsak a kidolgozáson és néhány színváltozatot is kipróbáljak.


Megint elment egy egész nap folyamatos munkával, de éjjelre befejeztem az első 3 párt. Ma reggel lefotóztam, és feltettem a Facebookra egy kreatív csoportba.
Kicsit tartottam attól, hogy ez a kis bizsu nem illik a rólam alkotott képbe, hiszen az agyagvirágaimmal egy másik, és talán komolyabb területnek vagyok a képviselője.

Meglepve tapasztaltam, hogy a nap folyamán már több, mint 2200-an lájkolták, nagyon sokan elismerően hozzászóltak, dícsérték. Ez itt látható:
https://www.facebook.com/groups/kreativhobbik/permalink/1752026114919420/
Sokan privátban is megkerestek, érdeklődtek.
Ezúton is köszönöm Mindenkinek a kedves szavakat, gratulációt.

Azért meglep, hogy egyik, napokig készülő, komolyabb munkával előállított agyagvirágom sem kap
ekkora elismerést, mint ezek a kis esernyők :)


Létrehoztam egy új oldalt a Facebookon az új tárgyaim számára, kövess itt is: 
https://facebook.com/CsodaviragMuhely




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!