2016. július 31., vasárnap

Könyvjelző reklámajándék


Ez év elején kezembe kerülő nagy méretű gemkapcsokból már készítettem könyvjelzőket.
Beugrott az ötlet, és gyorsan ki is próbáltam néhány figurát.
Néhány hete újabb figurákat próbáltam ki. Közben még nagyobb gemkapcsokból is kaptam pár darabot.
Komolyabb terveim ezzel nincsenek, de sosem lehet tudni, hogy miből lesz megrendelés. Itt, ezen a felületen csak rögzítem az ötleteimet.
Egyéb figuráimmal együtt itt is megnézheted, hogy miket készítettem eddig:
https://www.facebook.com/Gyurmadekor

Most megint beugrott egy ötlet, melyet szintén kidolgoztam néhány darabon.
Céges logóval ellátva készítettem az újabb könyvjelzőket, kisebb és nagyobb gemkapoccsal.
Alkalmas lehet reklámajándékként, szóróanyagként ajándékba adni néhány kedves ügyfelünknek. Én biztos, hogy készítek további darabokat erre a célra.



További logózott termékeimet, névjegyeket, termékkísérőket láthatsz itt:
https://www.facebook.com/kezmuvesnevjegy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!