2016. január 13., szerda

Névkártya

Egyedi, kézműves névjegyet készítek magamnak.
Éppen elfogyott, aktuális volt már az utánpótlás.

Az agyagvirágaim alapanyaga, a levegőn száradó, rugalmas modellező agyagom erre a célra is kiváló. Nem most találtam ki, már évek óta ezt használom. www.kezmuvesnevjegy.hu

Pár éve jutott eszembe ez a megoldás, a kivágó forma otthon hevert a konyhafiókban, lánykori nevén linzerkiszúró néven. Kipróbáltam, és bevált. Akkortájt gumibélyegzős megoldással már nyomtam apró fityegőket, termékkísérőket, amiket a nevemmel a hűtőmágnesekre tettem. Csak tovább kellett fejleszteni. Azóta más kivágóformákat is elkészítettem és használok.
Máig megvannak a kísérlet fázisai, ahogy a gumibélyegzőt felváltotta a műanyag, ahogy változtattam a felkerülő adatokon, a betűtípuson, elrendezésen és főleg, ahogy kidolgoztam a logómat. Ezt a rajzot  én terveztem, ebből készítette a színes változatot egy grafikus, amit azóta is használok.



A névjegyeket különféle színes maradék agyagból is készítem, vagy a kívánt alapszínt összegyúrom.
A műanyagból készített bélyegzővel bármikor tudok utánpótlást készíteni.
Ha már kidolgoztam a technikát, akár másnak is tudok készíteni, illetve meg is tanítom, ha kell, hogy én hogyan készítem. Így bárki magának is készíthet.

Bővebb információt itt olvashatsz erről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!