2010. augusztus 18., szerda

Díjat kaptam :)


Hihetetlen és csodálatos! Ez az első díjam! Örömmel átveszem!
Köszönöm frihanna, hogy gondoltál rám is, amikor továbbadtad ezt a Kreatív Blogger Díjat!

A díjjal kapcsolatos szabályok a következők:

1. Megköszönöm.
2.
Kiteszem a logót.
3. Belinkelem akitől kaptam
.
4. Írok magamról 7 dolgot
.
5. Tovább adom 7 embernek
.
6. Belinkelem őket
is.
7. Megjegyzést hagyok náluk, hogy megkapták tőlem a díjat.



A következő 7 dolgot szedtem össze magamról.

  1. Imádom a napot és nagyon jól tűröm a hőséget, nem vagyok fagyálló :)
  2. Leginkább a hajnalig nyúló éjjeleken szeretek és tudok koncentráltan alkotni.
  3. Nagyon szeretem a színharmóniát, ahol csak lehet figyelembe veszem. Öltözékem általában 3 színnél többet nem mutat, a színtobzódást nem kedvelem.
  4. Jelenleg a kék korszakomat élem. Volt már piros, sárga és régen fekete is, a khaki színt viszont messziről kerülöm.
  5. Imádok olvasni, bár ez az iskolában még nem volt jellemző. Grafomán semmiképpen nem vagyok, maradok inkább az olvasó üzemmódban, de a Grafológiát érdeklődéssel tanulmányoztam pár hónapig a Grafológiai Intézetben.
  6. Gyerekkoromban jobban szerettem az Ápisz boltokat, mint a játékboltot vagy cukrászdát. Ma ezt az érdeklődést a Művészellátók, Kreatív üzletek, Hobbi boltok váltják ki belőlem. Imádom, hogy szaporodnak.
  7. Legszívesebben minden kreatív technikát, alapanyagot, lehetőséget kipróbálnék, annyi minden van, amire még nem jutott idő.



Ezennel örömmel továbbadom a következőknek, akiknek alkotásaik, kreativitásuk nekem tetszik, és még nem láttam náluk ezt a díjat.

2 megjegyzés:

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!