2015. december 28., hétfő

4 év után újra

Napra pontosan 4 éve írtam ide utoljára. 
Akkor törölni is akartam ezt a blogot, mivel áttértem a csodavirag.hu weboldalamra, ahol az agyagvirággal kapcsolatos élményeimet, információkat szándékozom leírni. 
Nincsenek írói ambícióim, nem vagyok grafomán, ezért igencsak esetleges a kommunikációm írásban. 
Persze szükség van az információ közlésére, ha már az agyagvirág-készítés lett a fő tevékenységem. 
Készítem is a különleges, egyedi agyagvirágokat és tanítom is a készítés módját, ezeket tartalmazza a www.csodavirag.hu oldalam, csak az írás ritka... . 

Minden, ami alkotás, örömet okoz, így a fő tevékenységem mellett mindig vannak kitérők más irányban is. Erre jó, hogy megmaradt ez a blog, itt folytatom az ügyködésem eredményeinek bemutatását, hátha van egy-két érdeklődő, akinek tetszik. 
Nemcsak 4 évvel ezelőtt, de az elmúlt 4 évben is készítettem bőven az agyagvirágokon kívül más dolgokat is.

Kidolgoztam a saját készítésű névjegykártyámat, és ehhez elkészítettem a www.kezmuvesnevjegy.hu oldalamat is, ahol bővebben kifejtem, hogy miket készítek.
Ehhez tartozik egy Facebook oldal is www.facebook.com/kezmuvesnevjegy

Készítettem gyurmafigurákat, hűtőmágneseket, amihez  csak egy Facebook oldalt hoztam létre https://www.facebook.com/Gyurmadekor

Egy másik Facebook oldalra tettem fel az origami figuráimat 
https://www.facebook.com/3DOrigamiBudapest

 Frissíteni fogom rövidesen ezt a blogot is, felteszem a régebbi és újabb kedvenc alkotásaimat.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!