2009. április 17., péntek

Tükrök

15x15 centis tükörcsempéket festettem nagyon sok színben, különféle motívumokkal.

Kis műanyag fényképtartóban nagyon jól megáll, de képakasztót is ragasztottam mindegyikre.

Amikor először rendeltek állatos tükröt, kicsit keresgélnem kellett minta után, lévén akkortájt még nem volt számítógépem és állatrajzolásban nem volt rutinom, de sikerült néhány jó figurát összeszedni és átdolgozni a tükörre.


A Nicole feriratú tükröt egy ismerősöm Amerikában élő unokája részére rendelte, a tükör azóta is ott van a kislánynál. (Micsoda nemzetközi karrier ha-ha!)







Nekem ez a Maci Lacis az egyik kedvencem, sajnáltam amikor elkelt. Nagyon jól sikerült.

Macskás tükröket természetesen macskarajongók rendeltek, Kata láthatóan a nevével együtt.
Az egeres tükrök is a kedvenceim lettek.
Ez olyan szép sötét piros alapon arany mintás volt, de sajnos nem jó a fotó.
És ez a majmos a legnagyobb kedvenc! Nemcsak nekem, másoknak is! Ebből nem győztem újat festeni, mindig elkelt. A végén nekem nem maradt. Majd ecccer festek magamnak. Vagy az unokámnak...már itt lenne az ideje :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!