2010. május 9., vasárnap

Suzuki Ház

Már említettem, hogy szívesen nézem más művészek kiállításait, munkáit. A Suzuki Ház Pagoda Galériájában immár több alkalommal vettem részt a megnyitón.

Láttam az egyik kiállításon nagyon különleges technikával készült képeket, egy másikon csodálatos sárga villamosokat minden festményen.

Az eddigi legkülönlegesebb élményt ez a néhány drótból készült fa adta. Emellett a festmények is csodálatosak voltak a másik tükörfalon, de a drótfák igazán egyedi látványt nyújtottak.


Lehet, hogy 2011 januárjában az én virágaim is itt lesznek. Az előzetes tárgyalások szerint bizony lesz itt egy kiállításom, de hogy a tükörfalak se maradjanak üresen, amíg az én virágaim állványon állnak, egy üvegfestő ismerősömmel közösen állítunk ki. Nekem már nem maradt annyi üvegfestményem, hogy elég legyen erre a helyre, évek óta nem festettem, és most nem is fogok a virágok miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!